Ja just det,.,. Det har jag ju glömt

Det är inte ofta jag skriver här inne så jag har ju glömt att berätta att jag har blivit farfar till denna ljuvliga lille påg:
 
 
 
Som ni ser så är det inte nyligen det skedde.. Nä det var ca 8 månader sedan som lille Charlie kom in i mitt liv och jag fick en helt ny dimmension av kärlek presenterad för mig. Min kärlek till honom är obeskrivlig och han betyder så mycket och ger mig så mycket glädje..
 
 
Ja annars har det väl inte hänt så mycket haha.. Kanske ändrat lite utseende, men det behöver ju inte betyda att det är till det bättre haha
 
 
 
Ny frisyr (eller ja var ju rakad innan så nu är det ju en frisyr.. Det långa skägget har också fått ge vika till en ordentlig trucker/rocker muscha..
 
 
ja just det och så glasögon..Mest för att se bättre ut haha
 
Om ni inte vet att jag har haft skägg innan så kan jag väl ge en liten bild av hur det såg ut när det var som värst haha:
 
 
Nä slut för denna gång.. Tillräckligt med avslöjande för denna gång.. Cliffhanger?? haha
 
 
 
 
 

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0