Hej på er.. Lång tid ingen syn...

Hmm har inte varit en så flitig bloggare den senaste tiden. Har väl inte känt det stora behovet att skriva av mig gissar jag och småsakerna och annat har jag nog mer kört på Twitter..

Jag mår bra. Faktiskt ovanligt bra. Är tillfreds med mig själv och ganska allmänt nöjd.
Visst kanske kunde tappat något kilo, kunde haft lite mer tatueringar haha men nä trivs.
Visst har man sina dagar men ja.... ;)

Mitt hem börjar mer och mer bli efter mina önskningar och drömmar och det har hänt mycket under augusti månad som har drivit den drömmen och känslan framåt och allt går verkligen på rätt håll.

Men ibland så kommer kommer det en känsla som jag inte riktigt kan förklara och sätta ord på. Ja jag är singel och det finns några söta töser i mina tankar men ni som känner mig förstår säkert vad jag menar när jag skriver att det är inget som kan dra ner mig. Som sagt jag är singel och trivs ganska bra med det men ibland så kan man förvisso sakna någon att hålla nära, prata med, känna någons beröring. Men tänker ni, det är ju inget som är svårt att sätta ord på osv. Nä men det är mer de tankarna på att sakna att någon saknar en, tänker på en och undrar vad man gör.

Äsch nu blev det kanske lite neggo, men jag mår inte kasst av det utan det är bara en liten magkänsla som oftast kommer fram om jag ser något i en film eller liknande. Ja jag är knäpp jag vet haha.

Ja tänker ni det är säkert för de tösera som finns i tankarna. Nja inte så mycket. Men sure jag hade ju inte tackat nej för träffar med någon av dem men samtidigt vet jag ju att de som finns i tankarna inte är några som är "möjliga" för träffar och förhållanden av olika anledningar. Och nej det är inte för att de är kändisar eller något sådant haha. Nä det är andra helt vanliga orsaker haha. Och som jag skrev inget som drar ner mig. Hmm jag svammlar va??

Nu skiter vi i det för nu är det helg:)
Nu ska jag fundera på lite nya gaddningar och titta lite på Gudfadern kanske;)

Kanske kommer jag tillbaka snart med lite mer svammel

With Love and Hell Fire....


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0