Hur något kan fastna..

Ibland är det som så att drömmar kan fastna ordentligt...
Men vet kanske inte riktigt varför men de gör det.. Nä det handlar inte om någon tjej/kvinna denna gång hehe..
Även om det finns ett par som fastnat där också, men det är ju som vanligt inte något som jag vill ta upp här..
Har bara lite otur i mina val ibland hehe...

Nä denna gången var det en helt annan dröm som fastnade..
Jag drömde härom natten om att min moster och morbrors hus i Bunkeflostrand (bit utanför Malmö) var till salu igen och jag var på visning i det huset och jag köpte det..
Det har väl alltid varit en liten dröm någon stans, för jag har alltid gillat det huset..
Visst det finns mer rum än vad jag kanske skulle kunna behöva, men drömmen har fastnat och jag kommer på mig själv nu att dagdrömma mig bort och tänka på hur jag skulle vilja använda de olika rummen och hur jag skulle vilja göra i de olika rummen om jag ägt huset, och haft pengar till att göra det jag skulle vilja göra..

Nu tror jag inte att jag någonsin skulle få råd med det huset och de renoveringarna men å andra sidan är drömmar ibland sköna, fast lite frustrerande eftersom jag inte kan släppa det helt hehe... Nåja det var det och nu var detta inlägg slut.. För det är inte lönt att försöka förklara det hela, eftersom det är svårt att förklara det hela eftersom man nästan måste ha sett det för att förstå vad jag vill ha gjort..

Svamlat klart

WLAHF

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0