Hmmmm...

Sitter nästan varje kväll och tänker att jag ska skriva ett litet inlägg på min kära blogg, men det slutar oftast med (99%) att jag inte får skrivit något... Blir desto mer småskrivit på Twitter..

Att det inte blir så mycket på bloggen är väl mycket också att det finns så mycket i skallen men det innehåller mest sådant jag inte kan eller kanske inte vill dela med mig av. Men väldigt många tankar som snurrar i skallen just nu (kalla, snälla, elaka, heta) som jag har ganska svårt att sortera, men det ordnar väl sig så småningom.. Längtar till semestern i alla fall...
Men jag har inte glömt bort kära bloggen och jag lovar att skriva så fort andan faller på..

Just nu inte så mycket mer att skriva än att Idag börjar fotbollen igen på riktigt, på onsdag ska jag ha semester... För att tvätta...... Skulle egentligen stuckit iväg till Hörby Marknad (min favoritmarknad) men ekonomin säger stopp tyvärr..
Eventuellt så blir det Gislövs Marknad (ny bekantskap) i augusti istället..
Och att tvätta är nästan som en marknad (eller inte)

Och har jag tur så blir det lite Bogdan-spa till helgen...

Nu är det inte mer för denna gång så jag håller där.. men återkom gärna och se om jag skrivit något eller så kan ni ju alltid följa mig på Twitter (@DILLIGAF67)

Saar såå...

With Love and Hell Fire

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0