Fredagstankar fast natten har blivit lördag

Det var ju ett tag sedan jag skrev. Har väl inte riktigt orkat skriva något eller så har jag dragit det på twitter och/eller instagram. Just nu ligger jag och tittar på filmen Walk the Line.. Jag har sett den ett par gånger innan men just denna gång, denna kväll så rör filmen upp så många tankar och så många känslor inom mig. Skulle väl kunna säga att I fell into à ring of Fire. Det är en del tankar om att vara ensam fast jag inte är ensam. Men ändå vara ensam med sin ensamhet fast jag har så mycket runt omkring mig och känner mig inte olycklig och har mycket lycka framför mig som kommer. Det är väl bara det att ibland så känns det som om det är något som saknas i livet i vardagen Nåja, vissa kvällar är mer tankar än andra och ikväll är väl en sådan kväll utlösta av June Carter och Johnny Cash Har väl inte mycket mer för denna gång. Men bara en liten sak till hela min familj, blodsband eller inte: Tack för ni finns, jag älskar er with love and hell fire...


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0