En kort uppdatering

Hej på er alla i sommarSverige eller vad man ska kalla vädret... Inte bitter men bara jävligt avundsjuk på er som har semester. Själv får man vänta på att augusti kommer innan det blir dags för mig för lite ledighet..

Ja riktigt sant var ju inte det, för jag hade igår en semesterdag, var meningen att jag skulle åka iväg till Hörby Marknad och strosa omkring ett par timmar där och titta på allt krimskrams som jag inte behöver men bara måste köpa. Men tyvärr blev det inte så utan det blev en semesterdag som jag tillbringade med detta:


Men å andra sidan så behövs det ju tvättas också, och det var ju nästan som en dag på stranden, minus flugor och sand i maten.. Det var varmt och det kom ljumna vindar från torkrummet... Nä jag är fortfarande inte bitter haha. Det kan man ju inte vara när det finns Himmelsblå detaljer på tvättmaskinen...

Nåja jag höll på där mellan 12-16 och sedan tänkte jag att jag skulle köra ut på Mossängen för att njuta lite av eftermiddagen som var kvar
 
 
Men tänk den lycka som varar... När jag suttit där en stund så kom jag på att min dator låg i bilen så jag körde hem igen.. Och då blev det hem och käka lite, men är ni nyfikna på vad det var jag käkade så är ni välkomna att kolla twitter hehe
 
Saar såå för nu försvinner nätverket på jobbet...
 
With Love and hell fire

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0