Äntligen morgon eller något

Jag vet inte om du läser här mer eller om du läser här varje dag som du gjorde förr.

Men jag vill att du ska veta att jag kan vara din kompis, jag kan vara din vän, jag kan vara så mycket mer än så.

Det är kanske som så att jag inte har svaret eller lösningen på allt du säger, men jag vill att du ska veta att jag alltid kan lyssna, att min famn alltid är öppen.
Givetvis är min mail och sms alltid öppen för dig det är bara att höra av sig och som jag skrev:
Jag har kanske inte alla svar och lösningar, men jag lyssnar gärna och öppnar min famn.

Du vet var jag finns... Jag bryr mig om dig...


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0