Alltid hela tiden....

Alltid hela tiden alltid fel person.
Det är svårt att styra, men varför funkar min hjärna så?
Måste ju finnas en anledning varför jag alltid väljer det svåra alt det omöjliga.
Kom inte och säg att inget är omöjligt, för det finns faktiskt mission impossibles..

När man tror att lyckan finns en armslängd bort, men det är ju inget som säger
att det är så och att det skulle bli så men jag är inte den så att jag inte skulle '
vilja testa, men vissa saker är som det heter på engelska Not ment to be..

Men de vet inte vad de missar;)

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0