Fan också eller ja egentligen inte men ändå

Har länge önskat att få drömma om dig för det är alltid ett sätt att få komma nära, få prata när man inte kan annars. Förvisso kan man aldrig veta var drömmen tar en men ibland så får man ha tur.
Jag la mig för att sova lite middag idag nån timme och då drömde jag om dig.. Och drömmen/hjärnan tog mig på en bra väg med värme och närhet (nä inte sex). Men det är väl tur för mig att jag inte tror allt för mycket på drömmar för då skulle jag ju kunnat tro det skulle bli du och jag.
Men jag blev lite sur när jag vaknade för jag hade gärna drömt ett tag till. Fått pratat lite mer, fått krama dig lite till. Men man kan ju inte få allt. Var ändå glad när jag vaknade men ändå en känsla av att jag saknade dig.. Men vad kan jag göra? Du är inte min och du kommer troligtvis inte bli det heller..

Och vem du är håller jag för mig själv... Både för min skull och för hennes skull..

 

 


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0