Hmmm

Skulle nästan kunna tro att jag glömt hur man bloggar.
Sov (extremt) länge idag men å andra sidan hade jag ju hållet mig uppe (onödigt) länge.
Sov om inte gott så i alla fall hårt och missat väckningssignal med vaknade när Mathias skickade sitt andra (eller tredje) sms med frågan om vi skulle ta vår vanliga lördagsrunda.
Så blev det med en tur till mobilia och glasbanken för att sedan att ta oss till Svågertorp och lite SIBA och ChinaBox.

När man berättar det så här låter det som om allt tog tio minuter men så var inte fallet;)

Sedan har det varit hemma med lite SIMS3 och käppakrig och so far har det ju gått bra för både Tre Kronor och mina Simmare.

Imorgon ska jag på borgen och se Malmö FF, eller jag och sönerna. Christofer och jag på Södra Sitt och Mathias givetvis på Norra Stå.. Får väl hoppas att de klarar av att spela två halvlekar denna matchen (som av många anledningar faktiskt blir min första på plats. Ja jag vet, jag skäms men inte mycket jag kunnat göra något åt det)

Lite orolig för en vän, ska givetvis inte ta upp så mycket om det här, men hoppas att allt löser sig och att denne vet att jag är här om denne vill det..

Har förresten äntligen fått gjort något som stått på min 10-års plan. TVn har ängligen kommit upp på väggen. Christofer och jag hade problem men kul när vi gjorde det så nu är det bara hyllorna och kabellissten som ska upp. Men det kommer och hoppas att Christofer och DeWALT vill hjälpa mig ännu en gång och så får vi se om det blir någon donation av Hultemarkaren också;)

Nä nu blir det inte mer skrivit idag tror jag..

Om DU läser, vilket jag inte tror, så saknar jag dig...

With Love and Hell Fire


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0