Don't know

Just nu känns min sinnesstämning och lite annat som en fin cocktail mellan min binjure-operation och när jag hade min depression/transporterade mig rakt mot den berömda väggen. Och för första gången sedan min förra arbetsplats har jag känt känslan att vilja säga upp mig. (nä ligger ändå inte närtid så så lätt blir ni inte av med mig)

Alltid trött känns det som ont lite överallt i kroppen men mest koncentrerat på baksida med ont från nacke ner till ländryggen

Nästa vecka består av lite provtagning och in för lite röntgen/ultraljud av njurarna. Borde kanske kört en full body scan istället?

Nåja denna kvälls gnällande slut och hoppas på liite glädje i EM matchen mellan Sverige och England... Och nästa vecka förhoppningsvis ett litet paket.

Till slut ett litet meddelande till mina nära och kära ni är viktiga för mig och ni gör mig lycklig och glad. Gäller mest mina söner och deras omgivning

Nu matchdags


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0