Söndagen

Idag alltså sista dagen på denna omgång av ledighet. Kommer sakna det.

Lär väl bli ett kort inlägg just nu för klockan är mycket och jag borde sova. Magen bråkar med mig igen.

Söndagen då? Tja jag hämtade Mathias där jag lämnade honom igår körde honom sedan så han fick hämtat lite fotbollskläder, för att sedan transportera oss till COOP för lite handling och pantning.

Väl hemma igen så gjorde Mathias sig redo för vintersäsongens första korpen-match i (inomhus)fotboll och stack snart i väg.
Tyvärr blev det en förlust men han verkade ändå vara vid gott mod.

Efter hans match så bjöd mamma/farmor oss på pizza och vi åt med god aptit tills maten stod oss upp i halsen. Stannade en liten stund till med lite TV tittande. Men när Mathias i soffan och jag i fåtöljen höll på att somna var det nog dags att bege sig hemåt där han kastade in sig i duschen (ja när han var klar med alla frysningar) och jag kastade mig på soffan och svor än en gång att jag aldrig mer skulle äta. I alla fall inte förrän nästa gång

Sedan var det ju lite handboll också. Var väl en hyffsat bra match men Sverige måste nog höja sig ett par snäpp om denna EM turnering ska sluta väl.

Mathias har nu varit hos mig sedan nyår, men idag började han packa ihop sina pinaler för att åka hem till sin mamma igen. Det har varit jättetrevligt att ha honom här och trevligt med sällskapet och pratet. Nu när han åkt hem känns det lite tomt i lägenheten. Tur han och Christofer vet de alltid är välkomna hit. Alltid lika trevligt ju.
Uppskattar deras närvaro lika mycket.

Nu får det vara färdigskrivet. Borde sovit för minst 8 minuter sedan. Imorgon är det back to work.

Saar såå!!

With Love and Hell Fire

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0