Söndagen med ett slut... 5

Skulle väl kunnat skriva en jättekort sammanfattning av söndagen genom att skriva:

Slappa
Tour de Ski
Bruna Bönor

Fast det blir kanske lite trist och konstigt, så jag tror jag drar ut på det så det blir tristare och konstigare kanske..

Men det är i alla fall inte mycket som har hänt och skett idag, i alla fall inte för min del.. 
Får väl köra med lite standard att jag steg upp vid 10 tiden käkade frulle, väckte sedan Mathias..
Kollat på TV, slappat, vilade tungt medan Mathias var på Håkki, eftersom det var gratis inträde.. Passade även på att ringa och snacka med mamma lite..

Christofer kom hit en runda och hämtade lite arbetskläder för sin praktik..
En stund senare så dök Mathias upp och jag satte igång med maten, som ni kanske förstått av inledningen blev bruna bönor med stekt falukorv.. Inte alls så dumt faktiskt och mättheten kom krypande och både jag och Mathias kunde luta oss tillbaka i soffan..

Just nu sitter vi och tittar på Australia..

Som sagt en ganska innehållslös dag, men glad och nöjd i alla fall måste jag få erkänna.. Och då är det ju inte så dålig utdelning.. 

Imorgon är det måndag och dags för arbete för vissa, men för min del är det en inledning på en liten semester, en sådan där semester som jag gärna vill kalla: Jagskaintegöraettdugg-semester.. ska bli skönt.. problemet är väl bara att dagarna brukar gå så fort och snart är det söndag igen och jag sitter här och säger var tog dagarna vägen, men fram tills dess ska jag göra det bästa för att utnyttja dagarna så att de blir i alla fall näst intill så härliga som jag vill ha dem och bara göra det jag vill göra. Ja förutom att jag lovat köra mamma till jobbet imorgon.. Eller ja, jag gör det ju gärna, det kunde ju låta fel som jag skrev det..

Nu börjar jag trassla in mig i mina ord texter och tankar... Men jag brukar ju vara duktig på det..

Fast ibland kan jag sakna min gamla förmåga att ordbajsa ihop ett helt långt inlägg.. Får väl försöka få ihop de takterna igen kanske..

Sorry blev lite spännande med skenande kossor i Australia, tappade lite skrivandekoncentrationen där ju..

Fast jag har ju egentligen inte så mycket mer att skriva om så jag skulle avsluta det här inlägget istället, och kanske om vi har (o)tur så kanske jag har mer att skriva om imorgon??

Hoppas även på att den vecka som nu kommer ska innehålla lite Franke-spa, eller Bogdan-spa.. Får väl se vad som händer..

Men tills vi hörs igen

With Love and Hell Fire
Puss och Kramen..

Spårlämningar
Skrivet av: Fia

Skenande kossor?? ;)

2012-01-10 @ 11:23:57

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0