(S)LÖrdagen

Då var det lördag och snacka om att jag blev förvånad när jag slog upp ögonen för första gången denna dag och klockan var 06.45.. Hmm allvarligt fel..

Men gud ske lov så somnade jag om ganska snabbt igen och vaknade sedan vid 9-tiden och tänkte att ja nu kan det väl vara en bra tid att försöka ta sig upp, så det gjorde jag.. Morgonen/förmiddagen blev mest frukost, TV och WordFeudande..
Men vid 11.30 tog jag tag i livet lite och kastade in mig själv i duschen för lite tvagning..
Ut ur duschen och på med kläderna.. Byte av kläder för jag bestämde mig för att de jeansen var inte de jag ville ha på mig just denna dag..
Fick sedan på mig ytterkläderna och gav mig iväg till mitt beställda Bogdan-spa..

Det var lika avkopplande, njutbart och smärtsamt som vanligt, men givetvis blev jag nöjd och på vägen hem passade jag på att lyssna på handbollen (observera att det var första halvlek) och körde sedan in om och köpte en kycklingkebab och tänkte att det kan bli gott att mumsa på framför TV när man ser Sverige köra över Polen i handbollsmatchen..

Det var ju en jävla tur att kebaben var god för ack vad jag bedrog mig på det som gällde handbollsmatchen... Jag kan inte komma ihåg när jag såg ett Svenskt landslag i handboll (eller överhuvudtaget någon handbollsmatch) spelas så dåligt, utan gnista, utan glöd, med total frånvaro av något som jag skulle vilja kalla engagemang..

Jag skulle troligtvis kunna skriva många rader till om insatsen men jag blir bara sur och irriterad då igen och det vill jag inte bli.. Så jag håller där...

Nåja jag la mig sedan på soffan och tog en liten middagslur och vaknade något förvirrad någon timme senare.. Just det kära läsare, det var inte någon planerad slummer, men vad säger man? Ce La Vie??

Sedan efter det har det mest blivit WordFeud och tittandes på dokumentärer på TV tills jag kände mig lite småsugen så jag bredde mig ett par knäckemackor med köttbullar och BBQ-sås.. Hmmm låter kanske inte så gott, men va fan jag tycker det är gott så därför blev det så;) plus att jag inte kände för att göra något mer avancerat..

Ja det var väl den här dagen i korthet?? Imorgon är det söndag igen och helgens sista dag som alltid kommer för tidigt.. Imorgon har jag i alla fall planerat att sticka en runda på Mobilia (ovanligt va?) och vi får väl se om jag får med mig någon dit.. 

Jaha nu är det nyheter på TV4 och jag får väl gissa att Jurholt kommer att ta upp det mesta av nyheterna... Ärligt talat, som det är just nu så bryr jag mig inte speciellt mycket..

Något mer? Nja nä jag tror inte det utan det blir väl dags att wrap this up.. Tror det blir en tidig kväll precis som igår.. SKönt att sova ju, och eftersom jag inte har någon som jag behöver ta hänsyn till så kan jag ju göra det. Nu lät det kanske som om jag kanske skulle ha något emot att ha någon att ta hänsyn till.. WRONG;) men det gäller ju att hitta rätt, om man nu orkar leta;)

Hmm.. Precis en intervju med Malmö-Illmar, undrar var han var, det var mörkt ute och det snöade.. Här är det mörkt ute, men jag ser ingen snö..

Nä nu slutar jag detta inlägg..

Saar Såå..

Tack för en bra lördag..

With Love and Hell Fire
Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0