Oj då... Igen.. Skäms på mig

Det blev visst samma igår... Fast igår hade jag i alla fall intentionen att skriva något... Det borde väl räknas som lite i alla fall?? Kom hem... Käkade... Sedan Handboll (som jag inte ska gå in så mycket på hur jag tyckte) och sedan skulle jag bara vila liiite... Hmm det var dumt, blev lite mer än lite.. Så direkt i säng efter lite SMSande och WordFeudande och sedan somnade jag så gott.. Men belöningen blev en god natts sömn med mycket trevliga drömmar måste jag tillstå.. Men nog om det;) Får väl se om hur det blir ikväll.. Kanske har man tur och det blir ett inlägg eller så blir det ett fredagsinlägg där jag börjar med Oj då... Nä n u är det dags för lite jobb så nu får jag avsluta.. Saar såå...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0