Nyårsdagen.. Bye Bye 2011.. Välkommen 2012

Jaha då har alltså året som kallar sig 2012 anlänt.. Hela året är ännu så länge ett oskrivet blad..
2011 var väl ett långt år med en hel del strul, en hel del tråkigheter, men även ett år med glädje och skratt och trevliga möten.. Även oväntade händelser som gjort livet värt att leva.. Saker man hoppas aldrig ska hända igen, men även saker man gärna vill ha upprepning på..

Men nu är det 2012 och får hoppas att det blir ett ännu bättre år än förra året.. Men inga nyårslöften att redovisa. Jag försöker undvika dessa..

Jag hade ca 1% av nyårsafton som inte var så bra för min egen del, men det är som det brukar vara, har i alla fall varit så de senaste åren.. Men inget jag tänker fördjupa mig i på denna blogg.. Trodde förvisso inte att det skulle dyka upp denna nyår men ja som ett brev på posten dök det upp ändå.. Men det är bara att "slap your face" och gå vidare..

Kom i alla fall i säng vid 03-tiden och som en följd av det blev det en lång sovmorgon.. Vaknade förvisso vid 9-tiden och sedan vid 10-tiden, men var väl inte mycket motivation ifrån min sida att komma upp då och somnade om båda gångerna men när jag vaknade nästa gång vid 12.30 tänkte jag att det nog var dags att stiga upp.. Och efter en liten stund så tog jag mig årets första frukost som bestod av limpmackor med mjukost och till det intog jag en svart dryck som inte är kaffe utan är kall och har kolsyra.. Ja jag vet inte en av de mest nyttiga frukostar som finns men jag tänkte att jag tar det jag har hemma haha... Var ju det eller dricka energidryck till frukost..

Dimmigt och grått ute och ligger och tittar på skidor på SVT.. Just nu backhoppning från Garmisch och det har väl varit en liten tradition i många år..

Stod på balkongen igår och tittade på fyrverkerierna och hmmm man ser att det är väldigt mycket mer fyrverkerier i vissa områden av Malmö än vad det är i andra områden.. Och Malmö stads fyrverkeri var en liten besvikelse.. Men men..

Hmm har nog inte mycket mer att skriva om just nu.. Har ju inte hänt så mycket än, plus att nu har Mathias kommit så jag lägger ner skrivandet för denna gång..

Gott Nytt År..

With Love and Hell Fire..


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0