Mående och skeende


Kanske inte den mest välvalda bild av mig, för lite gladare än så är jag nog allt..
Men känner mig såå trött, så sliten och vissa dagar så lättirriterad...

Tydligen så märks det för en av de som är med i ombyggnadsentreprenaden frågade mig i fredags om jag inte mådde bra, för han och någon av de andra entreprenörerna tyckte jag inte var mitt vanliga jag.. Även en av mina arbetskamrater frågade det samma, men hon var orolig att det skulle vara depression..

Visst har de rätt, ja förutom det om depressionen, jag känner mig inte i toppform.. Jag känner mig väldigt trött, känns som om jag aldrig blir riktigt pigg och utvilad..

Delvis känns det ibland som om jag är på väg mot väggen.. 
Men vill än en gång påpeka att jag inte känner mig deprimerad.. Jag har varit där tidigare och vet hur det känns då och det är absolut inte så det känns nu.. Låångt ifrån, nä det är bara trötthet, slitenhet..

Men jag vet ju också att det inte finns något annat att göra än att kämpa vidare och ta sig vidare och hoppas att det hela blir bättre när det blir ljusare och varmare ute.. Och undertiden får jag passa på att ta varje tillfälle jag får att försöka vila och rekreera mig så gott det går... Kanske käka lite vitakaniner... (vitaminer)
Nu har jag i alla fall köpt mitt träningskort och nu är det bara till att boka första passet.. Vet inte om jag ska köra första med spinning eller med styrketräning?? Får väl se vad det blir..

Nåja det var allt gnällt för denna gång

Saar såå...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0