I went to the valley of hell - survived and returned

Blir inte mycket till inlägg idag heller, men vill berätta att jag idag gjort mitt första spinningpass på många många år.

Jag överlevde, men märkte klart att jag var tillbaka igen på den rutan där jag började förra gången. Men jag ska kämpa så jag kommer minst till den rutan där jag avslutade sist. Och sen förhoppningsvis vidare.

Hade egentligen bokat ett medelpass på torsdag men strök det och tar ett baspass istället. Skynda långsamt. Men tyvärr fanns det bara ledigt på söndag, så jag får hålla mig tills dess.

Men nu är jag igång i alla fall *pompoms, jubel och hejarrop*

Saar såå


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0