Hur tänker ni??

Hur tänker ni, ni bolag som har till uppgift att ringa till folk på deras hemtelefon för att sälja diverse onödiga saker som kalsonger, byta elbolag etc etc.. Hur tänker ni när ni ringer kl 10.30 (och andra sådana tider mellan 8-17)???

JAG JOBBAR DÅ!

Nä det är inte så att jag vill prata med er i alla fall, men ändå.. Och ni som håller på med sådana samtal och liknande verksamheter.. Ringer ni med Skyddat nummer så svarar jag INTE... Så är det helt enkelt.. Då får ni fan skicka brev till mig istället. Eller lämna meddelande på min svarare, eftersom ni ringer 2-5 gånger per dag..

Och ni som är så duktiga och ringer så att ert nummer syns, det uppskattar jag, för då kan jag lägga er på min spärrlista på telefonen... Me like..

With Love and HELL FIRE

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0