Good boy I will be...

Får väl i alla fall försöka att få ihop ett inlägg idag, i alla fall ett inlägg som inte är ett kort sådant dagen efter inlägg..

Men å andra sidan så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, har ju inte skrivit på ett par dagar och har nog förträngt det mesta som hänt.
Idag har det periodvis känts som om jag på mitt kontor idag suttit mitt i en mekanisk verkstad eller liknande.. Bygget fortgår och ljudnivån ökar.. Just nu håller de på i utrymmena närmast mitt kontor.. Det är bara att hålla ut gissar jag, eller ja det är ju inte mycket mer att göra än att hålla ut..

Har nu i tre dagar i sträck (ja även idag) kommit hem, käkat och sedan stupat i soffan... Såå trött just nu.. Vet inte vad det är, men förhoppningsvis ska kanske träning kunna avhjälpa det, eller i alla fall få tröttheten komma på ett mer positivt sätt..

Men imorgon är det fredag och denna vecka är slut.. I alla fall jobbmässigt och det känns efterlängtat..

Hmm känns som om detta inte blir något längre inlägg.. Kan ju komma med det glädjande beskedet att Christofer och Emma har förlovat sig.. Jättekul och jätteglad för deras skull..
Grattis till er båda!!

Angelica kom med en kul kommentar när jag berättade det för henne.. What??!! Han är ju bara 12 år! Det är ju olagligt..
Haha Ja det är väl så man ser det.. Det är konstigt att ens barn blir äldre och äldre samtidigt som man själv inte blir ett år äldre haha..

Nä nu har jag nog inte så mycket mer tror jag.. Känns ganska tomt i skallen och funderar på om man skulle börja den långa krokiga resan mot sovrummet och försöka sova, fast klockan är ju bara nio så kanske vänta en liten stund till.. Vi får väl se...

Saar såå..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0