Fredagen.

Trodde att idag skulle bli dagen jag orkade startade datorn och skrev ett lite längre inlägg, men ack vad jag bedrog mig.

Men jag försöker komma in och skriva i alla fall några rader i alla fall.
Idag är det alltså fredag och jag borde väl egentligen ha massor att skriva om, eftersom jag inte skrivit något så utförligt på ett par dagar. Men ja, det är väl som vanligt att det händer en massa saker men inte så mycket som jag vill skriva om. Maten de senaste dagarna har varit lite kamben, hamburgesas, thaimat och gryta och har varit nöjd vid varje måltid;)
Jobbet, eller om vi säger jobbveckan, har verkligen rusat iväg och gått jättefort... Det har varit jobb med kamera, statistik, detektivarbete med fakturor och lite "design" hur utformningen ska bli på väggen till pentryt i ombyggnadsområdet, och sen givetvis en massa av annat.
Det har varit en bra vecka, men måste nog säga att fredagen var den bästa arbetsdagen, och det berodde inte på att det var sista dagen på arbetsveckan. Tur man har en del bra arbetskamrater och allra helst att man har någon man kan prata med det mesta om och trivs med. Det är väldigt viktigt och något jag verkligen uppskattar.

Nåja efter jobb idag så körde jag ut till IKEA en liten runda och sedan in på foodcourt för thaimaten. Sedan hem i käka och sedan lägga sig på soffan en stund och titta på insidan av ögonlocken typ fem minuter på den lilla visaren.

Sedan har det varit lite kolla på TV och sedan givetvis Wordfeud matcherna, givetvis med blandade resultat. Men värst var väl ändå när en match mot Mathias skulle börja och han lägger första ordet och får 1336 poäng. Kändes som jag tror jag reseignar direkt. Jävla unge haha.

På tal om söner så har idag Christofer tagit sin examen som fastighetstekniker och jag är en stolt fader som nu hoppas på att han snart ska få ett jobb inom sin bransch. Han har verkligen lärt sig mycket och han verkar ha intresset och viljan att utvecklas vidare inom det gebitet.

Hmm nä nu har jag väl inte så mycket mer att skriva om men imorgon blir det Bogdan-spa, med förhoppning om samma avslappning som vanligt. Looking Forward 2 it.

Hörs snart igen...

With Love and Hell Fire..

Puss och Kramen


Förresten en liten bild som är ett bidrag från en av mina trevliga arbetskamrater. Tack F..


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0