Ett tappert försök, eller att falla platt...

Det var ju någon dag sedan som jag skrev något som skulle på håret kallas ett riktigt inlägg och inte bara något kort..

Så jag hade då en förhoppning att jag skulle kunna skriva ett inlägg, men det finns ju också risken att jag faller platt med hela mitt försöka.. Det har ju inte hänt något speciellt så vad ska man då skriva om egentligen.. 
Jag får väl skylla mig själv eftersom jag bestämde mig för att ha en vecka som var jagskaintegöranågotalls-semester, för då brukar ju inte så mycket hända..

Lyckades i alla fall att bli frisk från magsjukan, även om magen och jag inte varit 100% kompisar dessa dagar, men inte så hemskt som det var när jag var riktigt sjuk.. Även Mathias har tillfrisknat och var på jobb som han hade förutsatt sig, dagen efter..

Själv tog jag en paus från livet och gav mig inte ut förrän på torsdagen, ja förutom att jag hämtade Mathias på jobbet för vädret inte var det bästa.. Men torsdagen gav jag mig ut och körde min kära moder till frissan och jag passade på att ta en fika medan jag väntade på att hon skulle bli klar (bildbevis i tidigare inlägg)..

Lite mat har vi väl hunnit med dessa dagar, men det är väl nätt och jämt att jag kommer ihåg vad det varit för mat.. Idag har vi käkat makaroner med falukorv och köttbullar, och igår käkade vi en jättegod gryta med ris.. Men onsdagen känns blank vad det gäller matvalet.. Men å andra sidan så tror jag inte att bloggen går under för att jag inte kommer ihåg det..

Mycket Wordfeud har det också blivit..

Ja, idag är det alltså fredag, och jag har alltså haft semester i fem dagar nu och varit ledig i sju.. Har förvisso ledigt i två dagar till, men känns ändå som om någon vecka till hade inte varit så dumt med lite mer ledighet.. Men det har väl egentligen inte något att göra med jobbet utan mer med mig själv.. 
Att jag känner som om att jag aldrig känner mig utvilad, inte ens nu efter denna veckan när det varit i princip fri sömn.. Jag har i alla fall lite förhoppningar att det ska bättras på när jag börjar träna, för man får ju då en trötthet som är byggd på ett annat fundament än vad min trötthet är byggd på idag när det bara är hjärnan som är trött....
Hade ju hoppats på ett Bogdan-spa under helgen, men på grund av diverse orsaker och skeden så blir det förskjutet till nästa lördag, och det är väl egentligen helt okej, men hade ju ändå sett fram emot det, men å andra sidan får jag ju nu en hel vecka på mig till att längta, och det är kanske inte så dumt det heller..

Fast nu har jag väl egentligen inte mycket mer att skriva om egentligen, Mathias är på träning (avundsjuk) och jag sitter och tittar på Skavlan, som precis har börjat.. Är sugen på något gott, typ glass eller liknande..
Men men jag får fortsätta sukta efter det men bjuder er på en dagens-Frankie istället.. Inte det bästa resultat, men det blir vad det blir.. Jag är ju den jag är när jag inte blev den jag skulle:-)>

Men vi hörs säkert snart igen..

Puss och Kramen..



With Love and Hell Fire

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0