Ett försök??

Göra ett första "det är den första vardagen 2012" inlägg??

Ja man kan ju alltid hoppas, man kan ju alltid göra ett försök eller hur...
Har ju jobbat så hur mycket kan det vara att skriva om egentligen..

Jag var i alla fall på jobb redan 07.10 idag och började direkt (eller i alla fall nästan hehe) med att göra klar underlagen för faktureringen denna månad.. Och ja det arbetet (minus en frukostpaus) tog hela förmiddagen, lite delvis också för att vår skrivare/scanner bestämde sig för att man inte behövde scanna in alla papper som jag la i mataren.. Grrrr

Eftermiddagen gick åt för lite mer pappersarbete och samordningsmöte för ombyggnaden, och så fick vi ju igång vattenmaskinen också idag.. Alltid något ju hehe Plus ett längre trevligt samtal med Christofer och hans nya projekt hehe..

Efter jobb så var det en tur hem till min mamma för att fixa några ärenden och därifrån körde jag och hämtade upp Mathias på jobbet och vi körde till Lidl och handlade lite mat.. Idag blev det hemmalagad pizza som vi åt med stor aptit, även om jag fick kanterna lite väl knapriga haha..

SMSat lite med någon trevlig har jag också gjort och tittat på TV..
Just nu är Mathias iväg och fikar med en kompis.. Det roliga tycker jag är att de har ett så lite oväntat fikaställe hehe.. De sitter på det lilla caféet på COOP hehe.. De tycker om att titta på töserna där har jag förstått haha..

Har funderat på om jag ska ha råd med ett träningskort på Friskis & Svettis.. Kostar 320 kr i månaden och får väl leva lite snålt så jag kan ha råd med det.. Vill verkligen börja träna igen.. Nä det är inget nyårslöfte, utan ett sug som jag har känt länge att jag vill påbörja igen.. Gärna komma in i samma "flow" som jag var inne i för ett par år sedan, innan jag blev dålig, och träna 3-5 gånger i veckan.. Då mådde jag verkligen bra och kroppen var ju verkligen på väg åt rätt håll.. När någon uppmärksammade mig på att min överkropp började bli V-formad..
Och då när jag tränade som mest så började jag automatiskt att äta sundare eller ta bort det mest osunda..
Kanske få dammat av spinningdojjorna igen.. Kanske ta någon tur med Mathias till gymmet...

Ja jag får verkligen ta mig en funderare på det..

Vill Vill Vill..

Skulle förvisso vara kul med min gamla spinningpartner också, men det blir kanske svårt hehe..

Hmm något mer att skriva om?? Nja... Kort vecka denna veckan vilket är rätt skönt, mest med tanke på att jag har semester nästa vecka hehe... Ska bli riktigt skönt faktsikt...

Nu är det nog slutskrivit för denna gång...

With Love and Hell Fire
Puss och Kramen..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0