Även en tisdag passerade förbi...

Och som vanligt orkar jag inte starta datorn. Och som vanligt x2 så har jag inte så mycket att skriva om.

Tog en extra snoozemorgon imorse och var på jobb typ 0815.
Har väl varit en sådan dag där det varit lagom att göra men inget att skriva om typ.

Jobbade till kvart över fyra typ och tog en tur in på Coop innan jag körde hem. Passade på att köpa lite grillade kycklingvingar. Var egentligen inne på kamben men det fanns det inga så som sagt det blev kyckling.

Annars är väl kvällen (som vanligt) en ganska lugn (och halvtrist) kväll där det inte hänt så mycket precis utan det har varit TV och taxirörelse och försöka att undvika somna för tidigt. Men nu är klockan mer rätt och jag ska bara skriva klart här och lägga de sista på wordfeud, sedan är det att lägga locken över di blå och sova.

Men återkommer säkert imorgon igen

Puss och Kramen


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0