Usch...

Vad jag är dålig på att uppdatera nuförtiden...

Känner mig så trött just nu, alltid, hela tiden.. Och det var inte annorlunda igår..
Efter jobb igår så stack jag hem till min mamma för att hjälpa henne att koppla loss lampan på gästtoan så att hon (och Christofer) kan fortsätta med tapetsering och målning där inne.. Satt och pratade lite med henne och Mathias som också dök upp..
Körde Mathias hem och sedan vidare hem för mig själv.. Satte mig och käkade lite och satte mig sedan för att titta på lite TV. Vid 20.30 tänkte jag att jag väntar en halvtimme till sedan går jag och lägger mig, men tyvärr hann jag somna (sittandes) innan och har sedan glidit ner i ryggläge i soffan. Där sov jag gott i någon timme och när jag vaknade undrade jag nog mest vad som hade hänt..

Men gick ut och tog lite vatten och sedan var det in i riktiga sängen och där stannade jag kvar till morgonen, även om det där blev lite längre än vad jag hade planerat.. Kom till jobb typ 08.40..

Tror att mycket av tröttheten beror på alla ljud som allt som oftast infinner sig på jobbet nu i och med ombyggnaden. Träningen kommer förhoppningsvis på sikt att göra mig piggare, paralellt som ombyggnaden blir klar. Tyvärr blev det ingen träning igår eftersom det tog lite tid hos mamma och jag hann inte hem och byta om innan passet skulle igång.. Men har bokat måndag och onsdag i nästa vecka och inget ska kunna stoppa det..

Nåja det var allt för nu och får skriva mer vid annat tillfälle.. Förhoppningsvis ikväll..

Saar såå..

With Love and Hell Fire..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0