Torsdagens ärtsoppa

Kunde inte komma på någon bra rubrik...

Inte så mycket att skriva om känns det som, men ska försöka få ihop några rader i alla fall även om det kanske blir närmare 10 rader än 110..

Slumrat och sovit bort största delen av min kväll. Men det känns som om det finns så mycket på jobb just nu som suger energi från en så man är slut när man kommer hem.

Fick reda på idag att jag antagligen måste utrymma mitt relativt nya kontor snart för ett par dagar eftersom det på två av väggarna måste läggas ett lager gips till. Och eftersom det ska sättas skivor typ 4-4,5 meter upp måste hela rummet tömmas så de kommer in med sin skylift också.

Middag idag? 1/2 grillad kyckling. Helt okej.

Och fr o m här har jag inte mycket mer att skriva om. Beror nog lite på att det är lite jobbigare att skriva längre inlägg på ajFånen. Men i morgon är det fredag.

Saar såå!!


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0