Som sagt måndag idag....

Och vi var väl ett par stycken på jobb som kände av det, och även ett par andra i min omgivning. Därför tyckte jag att bilden jag la in innan idag var så passande. Tackar SF för den som hon skickade för att verkligen förklara hur hon kände denna måndag.

Obi-wan var inte på jobbet idag för han befann sig i Kungliga Hufvudkommunen så I och jag fick klara oss själva idag. Många bort p g à sjukdom både i TR och ute hos S&I så I använde förmiddagen att hjälpa ute hos serviceteknikerna. Själv satte jag igång med rapporter och lite ändringar i systemen. Förmiddagen for iväg precis som eftermiddagen gjorde där jag uppdaterade lite system samt hade lite diskussioner med bl à jobbets hyresvärd, SF och I.

16.10 kom jag på vad klockan var och att jag hade ett spinningpass kl 17.00 så det blev att fara iväg i 190 så jag hann hem och byta om och komma iväg till Heleneholm. Var väl där vid 16.45 och kände mig, helt onödigt, stressad men lugnade snart ner mig.
Passet gick väl helt okej och jag känner i alla fall att det går bättre och bättre för varje gång.. Nästa pass blir på onsdag om allt stämmer med mina planer.

Iväg från träningen och sedan sticka och hämta lite papper till Christofer som skulle lämnas in. Och nu hemma igen. ÄNTLIGEN PÅ SOFFAN!!! Njutande av att jag fått gjort det jag skulle idag och genomförde min träning.

Mathias har varit på vårdcentralen idag och det visade sig att hans kraftiga hosta inte bara var vanlig hosta utan istället en liten klämkäck lunginflammation med en penicilinkur som förstapris för det.
Min mamma sa redan i lördags att det var lunginflammation. Typiskt hon skulle få rätt, men å andra sidan har man jobbat på Barnkirurgen i 150 år (okej då typ 44-45 år då) så vet man kanske lite vad man prata om (ibland haha).
Nåja hoppas att han snart känner sig bättre....

Tja då var det väl inte mycket mer att skriva om. På lördag är det partydags lite söderut hemma hos A... Ska bli kul. Här hemma ifrån blir det nog jag och JD som åker dit;)

Vad det gäller tankar och funderingar jag skrivit lite om senaste tiden finns det väl inget nytt att förtälja. Same same;)

Vi hörs snart igen...

Saar Såå!!!

With Love and Hell Fire....


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0