Ja, jag erkänner...

Jag har väl inte varit den bäste på att uppdatera den senaste tiden, det har hoppats över dagar och när jag väl skrivit så har det blivit ganska korta inlägg. Nu kan jag förvisso inte garantera att det blir ett långt inlägg,men jag ska i alla fall försöka lägga ner lite själ i inlägget... Fast i ärlighetens namn så lägger jag ju ner själen i mina inlägg alltid, även om jag är lite hemlighetsfull ibland..

Imorse vaknade jag första gången vid 7-tiden, spatserade upp, gick på toa och såg samtidigt hur jävla dimmigt det var ute, så att jag inte såg stadion överhuvudtaget.. Upptäckte sedan vad klockan var så jag gick in och la mig igen och efter ett par sekunders kämpande så sov jag igen.
Jag vaknade till liv nästa gång vid lite i 9 och då passade jag på att stiga upp.. Satte mig och åt en liten frukost innan jag gick och gjorde mig iordning för att hämta upp min mamma och Mathias..

Släpade även med mig två IKEA-säckar med tvätt, eftersom jag inte är vän med mitt hus bokningssystem än så tänkte jag att jag passar på att tvätta hemma hos min mamma.. Nåja hämtade upp först min mamma och sedan Mathias och vi styrde ut mot NetOnNet där Mathias köpte en ny laptop, och när vi var klara där så körde vi vidare till Svågertorp där mamma skulle vallas på först Rusta, där hon inköpte lite matta och lite målarfärg för att sedan förpassa oss in till Biltema där det inhandlades massor av spolarvätska och nya torkarblad till bilen, där det också blev vars en fransk hotdog och en cocacola..

Väl klara där så körde vi till Slöjdgatan där vi hämtade upp Christofer som skulle fortsätta sin hjälp till sin farmor med hennes gästtoalett..

Till slut var vi äntligen hemma hos mamma/farmor och Mathias och jag slängde oss i soffa resp fåtölj medan Christofer intog en liten frukost innan han satte igång att tapetsera det sista på lilla toan.. Verkligen ett bra och noggrant jobb gjordes där inne och jag är verkligen stolt över sonen, inte bara för att jag inte kan sådant utan för att han lägger ner så mycket arbete och noggranhet i det han gör..

För mig var det lite senare dags för att ta sig ner till tvättstugan och sätta igång att tvätta.. 6 maskiner blev det och svettigt var det där nere..



Ja det var t o m så varmt att jag var tvungen att sätta upp skägget i en knut haha... 
Nä jag vet inget bra foto och ni som inte tycker om mitt skägg annars lär ju inte gilla den här bilden, men ce la vie..

Jag vet ju när jag ska raka av mig skägget ju:=)

Nåja, när jag sprungit upp och ner till tvättstugan ett par gånger tyckte min mamma att det var dags för lite mat så hon bjöd på pizza.. Christofer och jag körde iväg och köpte och när vi kom tillbaka gick han upp med maten och de började äta medan jag fixade det sista i tvättstugan.. Väl uppe så var det dags för mig att börja svulla på min pizza..

Efter vi ätit så satt vi halvdöda i vardagsrummet, medan Christofer satt på balkongen i svalkan.. Mathias låg på soffan och kämpade med sin hosta.. Christofer var kvar en stund till sedan så tog han bussen hem, medan Mathias avvaktade tills jag skulle hämta det sista i tvättstugan och jag körde honom hem..

Efter att ha kämpat med två överfulla IKEA säckar, tränga in i hissen och tränga sig in genom dörren så var jag äntligen hemma och tänkte att jag skulle lägga mig och blogga lite, startade datorn och klikade på bloggikonen.. Men GIVETVIS var ju internetet nere på TELE2-dongeln och jag orkade inte resa mig för att starta om den (igen) så jag använder mig nu av jobbets istället..

Vet inte om jag ska ta kontakt med TELE2 och höra möjligheten att få byta ut routern.. Verkar som om det nu ingår en router där man sätter in SIM-kortet direkt i routern och vad jag har hört så ska det fungera bättre.. Har haft samma problem med en liknande router i ett projekt på jobbet, så jag tror inte att det är en optimal pryl till detta, men den andre sorten tror jag på.. Ja jag är väl så illa tvungen att tro på det tills jag ev fått testa det i alla fall.. Men just nu är jag ganska trött på mobiltbredband från TELE2.. Men hoppas att de vill och kan hjälpa mig..

Nåja, nu är det i alla fall lördag kväll och på TV smattras det ut Melodifestivalen och jag kunde ju inte missa Björn Ranelid.. Imorgon är det söndag igen... Ska det bli en ångestsöndag?? Ja vi får väl se..
Blev inget IKEA idag, men ska kanske ut med min mamma där imorgon så hon kan få titta på spegel och ny lampa till toaletten.. Så kan jag passa på att kolla Billy-bokhylla samtidigt ju...

Nä nu har jag nog inte mycket mer att skriva om, och nu är det ju sista delen av röstningen på melodifestivalen..
Vi hörs säkert snart igen.. För nu ska jag titta på slutet på TV, kanske spela lite trevlig wordfeud och ligga och tänka på någon speciell kanske..

Saar såå..

Puss och Kramen..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0