Ich bin müde

Det lär inte bli mycket till inlägg idag heller gissar jag. Eller ja jag har ju skrivit innan idag ju.

Varit lugn dag på jobbet, i alla fall jobbmässigt och kanske inte så mycket ljudmässigt. Försökte i alla fall koncentrera mig nog att genomföra det som skulle genomföras och det blev väl gjort.. Stack iaf från jobbet vid 16.30 och körde inom Lidl på vägen hem och köpte lite smör och bubbelvatten..

Lite chickencurry till middag och sedan slapp och wordfeud... Fick även sorterat lite tvätt för jag tänkte försöka få tvättat lite imorgon. Ska ut med mamma och Mathias till NetOnNet också samt ev en tur till IKEA..

Nu har jag nog inte så mycket mer att skriva om utan tänkte lägga mig i mörkret i mitt sovrum och fundera lite över viss-a saker/person-er.. Men det är min hemlighet..

Sov gott. Ja även du..
Ses i drömmarna...

With Love & Hell Fire


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0