Fredagsupdate?

Jag skulle väl egentligen skrivit något igår, men det slumpade inte sig bättre än att jag somnade vid 20.00 och vaknade vid halv två, gick in och la mig direkt och somnade om och vaknade sedan vid 06.30 och ville väl absolut inte stiga upp utan bara få ligga kvar och gona mig i värmen under täcket.

Men ja vad gör man det var bara att försöka ramla ur sängen och ta sig till jobbet.. Och jag kom ju dit så det var väl den stora bedriften för dagen..

Vad har annars hänt i veckan då?? Har ju inte skrivit något längre sedan i söndags.. Mörkret kommer jag inte att gå in på... Känns av fortfarande men inte mycket att göra något åt.. Kan väl bara bli bättre..

Som ni läste så lyckades jag genomföra mitt första spinningpass på många år... Jag tog mig igenom det, men jag är ändå besviken på mig själv för jag inte kunde ta i som jag ville, men det berodde mycket på smärtan i armen, eller rättaresagt armbågen och ont i typ benhinnorna när jag trampade på.. Men jag tänker inte ge upp, utan det är bara att kämpa vidare..

Onsdagen var en dag vigd åt att tillbringa på St Gertrud och en planeringsdag för jobbet.. Det var en helt okej bra dag där det kom fram en del, även om jag kan tycka att mycket är sådant som dragits fram flertalet gånger de senaste åren.. God mat med helstekt rostbiff och helstekt potatis med gorgonzolasås.. Inte alls så dumt.. 
På kvällen stack Christofer och jag och tittade på handboll, och vi möttes av Mathias och hans kompis där... 
Trevlig tillställning, var längesedan jag såg handboll live.. Synd på ett sätt med tanke på att jag själv tillbringade typ tio år av mitt liv med att spela handboll.. Målvakt var jag också, så allt lite extra galen är man väl..

Sedan fortsatte det av bara farten med torsdagen och möten, möten och möten, och eftermiddag med lite komma ifatt med lite rapporteringar..

Och idag är det alltså fredag och början av den läste ni ju om ovan... Inte så mycket att berätta om denna dagen på jobbet.. Efter jobb så stack jag i alla fall hem en runda till min mamma en stund och sedan bort till COOP..
Mathias kom dit och vi körde hem till mig och han hämtade en av mina Benno CD Hyllor som han skulle ha till sina DVD filmer, eftersom de andra börjat bli väldigt fulla..
Väl hemma igen efter att kört honom hem tillsammans med hans hylla så var det dags för lite mat och det blev en Curry idag och till det en liten kylling.. Inte alls så dumt och mätt och belåten hamnade jag i soffan där det har blivit TV tittande och lite Youtube-letande/lyssnande/konverterande och nu är jag här med er..

Och orden börjar ta slut..

Så jag tror jag avslutar här och nu

With Love and Hell Fire...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0