En onsdag som denna...

Det var egentligen längesedan jag skrev ett ordentligt inlägg, och det känns lite som så att är det det du förväntar dig när du börjar läsa dessa rader så måste jag nog tyvärr göra dig besviken.. Men å andra sidan så blir detta ju det tredje inlägget idag... Alltid något..

Måndag tog jag en snabbsemester, eftersom jag hade lidit av min huvudvärk hela natten, men på tisdagen var jag tillbaka på jobbet igen och allt tillbaka till det vanliga så att säga.. Det var det vanliga, samt allt oljud man lever med nu på jobbet när de håller på att riva, bygga och plåta.. Men slutresultatet blir förhoppningsvis bra så då är det bara att hålla ut.. 
Kvällen blev träning och köra mamma till jobbet och en god grillad kyckling till middag efter träningen..

Onsdagen, alltså idag fick mig att tänka vad hände när halva veckan redan har försvunnit.. Men annars har ju dagen varit som alla andra, förutom att jag, Obi-wan, I och tre kollegor från S&I skulle besöka Malmö Mässan som invigdes idag, med en mässa som skulle innehålla bl a Skydd och säkerhet, men jag kan inte påstå att jag såg mycket av de montrarna inne på mässområdet, så det blev en liten besvikelse.. För att inte snacka om trafikkaoset, eller rättaresagt parkeringskaoset när vi kom dit där varje parkeringsområde hade EN fungerande P-automat och där var ju typ 30 personer i kö framför oss.. Nåja nu är det gjort och förhoppningsvis kommer det trevligare och mer intressanta mässor i framtiden

Eftermiddagen blev lite småpulande med pappersarbete och sedan var det ju dags att dra sig hemåt för vidare befordran till träningen, därifrån till inköpet av kyckling och hem, käka och sedan in i duschen.. 
Fast jag hamnade lite i soffan innan dusch så det var extra svårt att ta sig till duschen, men kom in till slut och nu sitter jag här och är snart klar med det här inlägget..

Mycket mer blir det nog inte idag, utan nu ska jag nog försöka hitta vägen ut till köket och hämta en flaska vatten och slappa lite innan det är sängdags..

Vi hörs säkert snart igen.. Och snart är det helg..

With Love and Hell Fire..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0