En kort update?

Har väl inte varit allt för aktiv med skrivandet de senaste dagarna..
Får väl gottgöra lite med ett litet inlägg kanske..

Försöker fundera på när jag skrev något sist, något som inte bara var bild på min mat eller något liknande men tror det var i söndags någon gång.. En anledning till att det inte blivit skrivit så mycket är att jag tycker att mitt mobila bredband från Tele2 funkar lite si så där just nu. Får nog kolla upp det vad det är för hastighet jag beställde och göra en liten jämförelse på bredbandskollen.. Just nu sliter jag mest mitt hår som jag inte har..

Har väl inte så mycket att skriva om från jobbfronten, mest för att inte spy allt för mycket galla här inne.. 
Idag försov jag mig, och då är man tacksam för att det finns flex.. Kände väl även så på eftermiddagen eftersom byggarna jobbar så bra så att jag knappt hör vad jag själv tänker, och det hjälper inte att stänga dörren till kontoret heller.. Men kändes som en lagom dag eftersom jag redan imorse mådde lite tjyvtjockt med bl a illamående.. Det blev bättre framåt dagen, men jag avbokade spinningpasset idag för säkerhets skull.. Plus att jag inte kände att efter allt ljud på jobbet idag skulle vara optimalt att lyssna på spinningpassets dunkande musik.. 

Ja mycket mer hade jag nog egentligen inte att skriva om..
Har haft en del funderingar de senaste dagarna, men jag ska nog inte lägga för mycket tankar på det, för det är inte mycket jag kan göra något åt, i alla fall inte för tillfället.. Men ibland så förlora man någon/någon kontakt som man inte vill tappa.. Vilket gör väl att tankarna är mer att man saknar den personen i ens liv, och det är inte bara samtal och röst som man saknar utan även så mycket annat.. Men som jag skrev innan så är det inte så mycket jag kan göra för närvarande man tankarna finns för den personen ibland, och ibland lite oftare.. Det är varma tankar och saknad på många plan som finns..

Nåja nog om det.. Ska inte gnälla mer hehe.. Ce la vie

Jag har det ju rätt bra ändå ju... 

Nä nu är det snart lite funderingar på sängdags istället, men ska pyssla med lite till innan det är dags för det. Och jag ska verkligen försöka komma tillbaka snart igen och skriva här..
Saar såå..

With Love and Hell Fire..

Spårlämningar
Skrivet av: Tele2

Hej Frankieboy,



Tråkigt att se att du har problem med din internetuppkoppling. Eftersom det kan finnas många olika orsaker till att det inte fungerar som det ska så rekommenderar vi att du ringer till vår tekniska support på 0772-25 25 25 och gör en felsökning. Det du kan tänka på är att ha datorn påslagen när du ringer och om det är ett mobilt bredband ha modem, simkort och PIN-kod tillgängligt för snabbare hjälp. Om du fortfarande har problem efter att ha följt supportens instruktioner får du gärna mejla mig så tar vi en titt på ditt ärende.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2012-02-24 @ 10:18:15

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0