Då har helgen försvunnit

Glömde visst skriva något igår. Men kan också bero på att jag somnade på soffan.

Men innan det hade jag faktiskt hunnit några saker. Jag hade hunnit stiga upp (fantastiskt va?). Jag hade hunnit käka frukost, titta på skidor och sedan blev den sedvanliga trippen till mobilia av (givetvis). Det blev bara Mathias som handlade något, men vi fick sprungit igenom en del butiker.

När jag lämnat av Mathias så körde jag till Coop och handlade lite dricka och nachochips och guacamole.
Och väl hemma så blev det en god köttgryta med ris, och eftersom jag är så speciell hade jag givetvis lingonsylt till.
Innan ni gnäller: Det är gott..

Sedan hann jag väl med lite TV tittande innan jag somnade, ja och nachochipsen.

Och sen var det alltså söndag som blivit en vanlig slödag. Vaknade och steg upp vid halv tio. Sedan efter frukost kände jag mig frusen och fick huvudvärk så jag har mest legat nerbäddad tyckt lite synd om mig själv och kollat på två handbollsmatcher och laddat upp för att det imorgon är måndag igen och en ny orörd arbetsvecka ligger framför mig.

Har blivit lite slösurfande och wordfeudande också..

Men nu har jag nog kommit till den punkt i mitt skrivande där orden börjar ta slut, så detta inlägg blir inte mycket längre, så avslutar med en snygg teckning gjord av Edvin...

With Love and Hell Fire


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0