Bättre....

Inte 100%, men mår bättre idag..

Vaknade tidigt men somnade om och vaknade till liv "på riktigt" vid lite efter 11.. Därefter blev det frulle och sedan lite skidor följt av handboll på TV.

Vädret såg inte lockande ut idag, även om solen vågade sig fram ibland, men tänkte att lite luft skulle man kanske ta så jag tog mig hem till min mamma eftersom hennes dator hade bråkat med henne. Men nu är felet avhjälpt och hon kommer ut på internet igen.

Satt och pratade en liten stund för att sedan köra och tanka. Körde in om Mathias också för han var utan snus. Jag vet hur det känns så jag lämnade en burk till honom. Skulle sedan till COOP och Mathias hängde på eftersom han skulle se en korpenmatch i fotboll och det ligger ju vägg i vägg (nästan).
Fick dumpat av honom och in på COOP och köpt lite sparklingwater och sedan hem för att käka..

Tänker inte nämna maten idag, för den var inte god och jag blev missnöjd med mitt köp. Så den ligger nu i soppåsen bortglömd.

Söndag idag och lite av den där fan vad helgen far i väg ångesten ligger väl och skvalpar i bakgrunden, men det är som det sura äpplet... Det är bara att bita i....

Ska nu ut i köket och hämta en ny vatten så jag avslutar väl mitt lilla ajFån-inlägg här. Får väl se om jag återkommer mer idag??

Inne i en tänkarperiod just nu känns det som, men kan inte få ut orden här för de ryms inte på denna sida. Många kanske är nyfikna men alla hade inte blivit glada för dem. Vissa hade kanske blivit överraskade men vet inte om någon blivit glada.

Vi hörs snart igen.


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0