Tänk att det är April redan..

Var har detta år rusat iväg hittills??
Redan april och ja egentligen redan mitten av april och snart är det maj...
Tiden rusar som sagt iväg, men man brukar säga att tiden rusar iväg när man har roligt, men ja även nu..

Fast de senaste dagarna har ju innehållit lite glädjeämnen, även om jag i tisdagskväll fick lägga mig, stänga av mobilljudet för jag hade sådan (migrän)huvudvärk.. Ni vet den varianten när man har så ont att man egentligen bara skulle vilja banka huvudet i väggen, eller allra helst skruva av huvudet och byta med någon annan, eller ha ett friskt huvud som ligger och väntar i garderoben eller något..

Men som sagt lite glädjeämnen har det funnits denna vecka och de suger jag åt mig som en torr tvättsvamp..
Gäller ta vara på allt som kan stärka en lite när något sedan eventuellt går neråt igen.. Men jag hoppas att det ska vara slut på "eländigheter" snart. Lite lugn och ro, inte bara för mig, är ju inte något som jag skulle säga nej till..

Fick en komplimang per mail igår, även om jag någonstans inom mig vet att det inte var menats som en komplimang på det sättet, men som sagt jag suger åt mig och mår bra av det..

Idag har jag, om ingen annan, lyckats göra min mamma lite glad, hade lite tid över så vi körde ut till stugan för att sätta igång vattnet och som det verkar nu så verkar jag ju ha lyckats med att sätta igång vattnet utan att det läckte från något rör.. Haha nu är det ju inte som så att det är jag som tagit sönder de andra rören, utan de börjar bli gamla, men ja alla ni som känner min mamma vet vad jag menar hehe..

Ja jag har väl inte så mycket mer att skriva just nu, i alla fall inte som jag vill dela med mig av, men jag har fått kramar som har varit efterlängtade och så även samtal..
Och umgänge med söner är alltid en glädjande sak i livet för mig, och igår var jag och Mathias en liten runda på Burlöv Center och han fick inhandlat en ny mobiltelefon och söte sonen bjöd sin gamle far på lunch/middag.. Och Christofer är hemma från sin lilla resa.. Jag har det rätt bra i livet just nu.. Och min högsta önskan är ju också att mina söner ska ha det bästa i livet och må bra..
Bara få till det jag saknar lite här i livet.. Önskemålen är kanske många och stora, men vad skulle man vara om man inte hade något trevligt att sträva emot??

Alla grabbarna Rasmusson verkar ju också vara sugna på lite Bogdan-spa.. Ja förvisso det är jag ju alltid, har ju både gamla och nya kurer att längta till

Ja som sagt inte mycket mer att säga nu egentligen så jag har väl inget annat val än att avsluta detta lilla inlägg.. Sedan om det är en nystart eller bara ett tillfälligt inslag av sinnesförvirring det återstår att se..

Family First.. Allways




Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0