Søndag...

Søndag idag...
Skulle kunna tro att jag längtat, men funderingar är mest när jag ska få uppleva en helg där jag känner mig utvilad och fått ladda batterierna när den är slut.

Inte så mycket intressant att skriva om dagen heller. Skulle väl vara att Christofer förlorade sin match och Mathias vann sin. Förvisso i Mathias fall var han avstängd efter rött kort förra matchen.

Give me Bogdan-spa (maximus) NOW

Blir inte mycket konstruktiv skrift idag. Hjärnan är inte 100% in a happy place...

Men som avslutning lägger jag in en bild så ni kan se hur pigg jag är...

Hörs snart igen...


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0