Lørdag

Vaknade, för att vara mig, ganska tidigt.. Hon var väl runt 9

Käkade frulle och vid 10 ringde jag och väckte Mathias och hämtade upp honom vid 11.30 för än tur till Jægersro C för att handla lite saker till stugan.

Vi lyckades hitta en regnvattentunna, solcellslampor och en kaffekokare och firade detta med liten lätt lunch hos Pølsemannen innan vi körde ut till stugan för att där hitta mamma/farmor klippandes gräsmattan.

Vi satt där ute någon timme, dör Mathias roades sig som bäst med att kolla in Robert Gustafsson klipp på mobilen...

Körde honom hem och stack själv för att fixa lite middag. Sedan tog tröttheten ut sin seger och jag nickade till i soffan.

Låter kanske inte som en innehållsrik och kul dag men jag är nästan helnöjd så i det fallet bryr jag mig inte vad du tycker *hehe*

saar såå!


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0