Jag vet inte

Påsken har väl inte varit vad jag hoppats på.

Hålet har varit djupare än vad jag önskade.

Förutom de personliga problemen och tankarna har jag nu lyckats krydda dem med oro och tankar på saker i yrkeslivet som jag nu inte vet om jag kommer att fixa på bästa sätt.
Detta gör huvudvärk och något som skulle kunna tolkas som kraftiga stresssymptom som oftast kommer på kvällarna med smärtor som gör det svårt att slappna av och sova, vilket i sin tur ökar stressen vilket gör att smärtorna blir värre. Ett mycket trist och jobbigt moment22 syndrom.

Även tankar på om jag ska göra som jag planerat eller om jag ska följa någons uttryckliga önskan.
Har pratat med några som vet vad jag pratar om men tyvärr för min del är det 50/50 svar. Önskar någon speciell skulle vara här, hålla om mig, krama och pussa på mig och säga att allt kommer lösa sig på bästa sätt. Någon som vill vara där för mig..

Nu har jag väl inte mycket mer att förtälja för denna gång utan jag drar nig tillbaka till soffan och lite mer golftittande och US Masters. Får väl se till att få till en egen runda snart även om det inte riktigt blir den klassen på varken spel eller bana

Family First
With Love and Hell Fire


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0