Fredagen som blivit lördag

Blev inte så mycket skrivit men tänkte att jag skulle försöka mig på ett par rader innan det är dags för lite (mer) sömn.

Fredag idag, eller ja om vi nu ska vara jävligt petiga igår, och var väl en helt okej dag med jobb och därefter hämta Mathias för att köra honom till Mossängen för lite business. Sedan en tur till Mobila med besök på glasbanken och sedan en svår fika på Espresso House med en V-latte.

Lämnade av Thias hemma så han kunde dra sig vidare till flickvännen. Själv blev det en tur till LaMare och sedan käka och slockna på soffan ett tag.

Del tankar idag och en liten längtan men nothing to do about it. Suffer or forget....

Svår längtan efter Bogdan-spa

Fyra böcker i pipen:
• Jag är wanted
• Jag är Daniel
• Jiddra inte
• Gängmedlem

Nä sovdags. Imorgon roundtrip till Jägersro C för lite fix till modern. Se om jag kanske kan hitta nya solbrillor

God natt

With Love and Hell Fire


Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0