Fredagen har kommit..

Hmmm upptäckt ett litet samband med att inte skriva något på någon dag och att antalet besökare minskar.. Förstår inte att mina kära läsare vill komma in och läsa det gamla om och om igen... Konstigt...

Inte skrivit så mycket de senaste dagarna, inte någon speciell anledning egentligen, har bara inte blivit så helt enkelt..

Men nu är det fredag och allt går åt rätt håll i alla fall fram till söndag eftermiddag/kväll..

Var något irriterad igår, men jag kommer inte att ta upp det här i något större svojs.. Men kan ju säga som så, om man nu försöker smita undan och försöker ljuga ska man kanske inte se till så att det kommer fram.. Blir lite
jobbigt då, och blev det för mig när jag fick sitta där som ett frågetecken och förklara allt..

Hmm har nog skrivit mer på Twitter den senaste tiden..

Men fredagen har kommit och jag ville meddela att jag fortfarande lever och har , någorlunda, hälsan..

Hörs kanske senare igen...

Saar såå...

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0