Tisdagen kom även denna vecka

Och snabbt kom den också.. Jag var inte riktigt beredd.. Det är i alla fall min officiella version när någon frågar varför jag försov mig imorse... Och jag håller mig till den haha..

Som sagt jag försov mig och vaknade till liv vid ca 07.30-07.37 och kom upp i ett huj.. Men å andra sidan så stämplade jag in på jobb 08.04 så jag tycker nog att det var rätt bra marcherat.. Och då hade jag ändå fått vända halvvägs till bilen för jag kom på att jag glömt ajfånen..

Annars har det väl gått sin gilla gång på jobbet idag gissar jag.. Har varit att göra hela dagen.. Men å andra sidan, vem är jag att klaga? Skönt när det flyter på och man är lite busy hela dagen.. hehe..

Vid halv5 var det dags att stämpla ut och då körde jag hem en runda till mamma mutti för att sedan köra ut till min hemliga ort igen hehe.. Där blev det dags att laga lite middag och på menyn idag stod det pannbiff med lök, kokt potatis och gräddsås.. Inte alls dumt och var nog en av de godaste måltiderna på väldigt länge.. Njöt av varje tugga och trevliga SMS-konversationer under tiden.. Alltid trevligt... Hehe

Ja just det.. Som jag har för mig att jag berättade tidigare så stod det om Christofer i matchreferatet efter hans match i lördags.. Jag har lyckats få tag i den och skannade in den så jag tänkte att jag skulle lägga in den här ju..



Och som vanligt, helst när det gäller Christofer, men även vi övriga generellt, så blev namnet felstavat, både för och efternamn... Suck att de aldrig lär sig.. Nåja, det var trevligt att läsa det om Christofer, allra helst som han berättade att tränaren vääldigt sällan pekar ut någon speciell spelare när det gäller beröm.. Då blir det på något sätt extra trevligt och kul.. 
Vem vet haha, fortsätter det så här, kanske div 3 hägrar haha..

Mathias ringde glatt igår också och berättade att de hade vunnit deras match med PPP.. 

Sa jag ju.. Mina söner kan göra allt bara de sätter sig för det.. Love you guys.. You are both my blood and soul..

Hmm sitter här och funderar om det fanns något annat jag skulle skriva om idag? Känns som om det var något jag funderade på innan som jag skulle skriva om idag, men just nu kan jag inte komma på vad det skulle vara för något.. Samtidigt som det inte är något annat att göra än strunta i det men samtidigt så stör det mig haha..

Hmm.. Var det om mat? Nope har jag ju skrivit om.. Skrivit om både Mathias och Christofers fotboll.. Lite om jobbet var skrivit... Kan det vara om någon söt tjej kanske?? Haha ni känner väl mig, det är inget som jag skriver mycket om här inne haha så det kan det inte vara.. Fan stör mig haha men får väl släppa det för stunden i alla fall och får väl återkomma om jag mot förmodan skulle komma på vad det var för något haha..

Hoppas jag sover bättre i natt, för imorgon måste jag komma iväg tidigt till jobbet och har några ärenden innan det är dags att vara på jobb.. Nåja hoppas ni hjälper mig att hålla tummen att jag kommer upp i tid haha..

Just det, landslaget spelar visst i kväll och möter San Marino.. Får väl hoppas att det går bättre än mot Ungern.. Men statistiskt sett så ska det ju inte vara några problem, men bollen är ju rund och man vet ju aldrig om den svenska diciplinnämnden lägger sig i resultatet hehe..

Nä nu börjar jag svamla så jag får väl avsluta det här innan jag flippar ut totalt haha... Och NEJ som det ser ut nu ska jag INTE se matchen..

Vi saar såå

Puss och Kramen



Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0