Tänka sig va...

Det blir ett (litet) inlägg även idag..

Bli nu inte bortskämda haha... Man vet ju aldrig när det helt plöstligt blir "jag orkar inte starta datorn"-tid igen..

Kan väl inte påstå att morgonen började i pigghetens tecken och att jag studsade upp ur sängen imorse... Först försov jag mig och min arbetskamrat I erbjöds sig att hämta upp mig när han körde till jobbet och jag tackade och tog emot, MEN jag lyckades somna om igen och fick lite brådis när han sa att han var där om fem minuter.. Men ja vi var på samma plats ungefär samtidigt så ja lite fart kan jag ju få när jag är på det humöret..

Jobbet idag har varit häktiskt och lite smått kaotiskt ibland, men tiden har gått fort så det finns ju inte så mycket att klaga över hehe, och det gör jag ju inte heller, för det har som tillägg funnits stunder som jag gillat extra mycket idag och som jag värdesätter väldigt mycket och ja me like haha..Those moments may come very often if I have something to say about it haha... Fan nu blev jag internationell också haha..

Nåja när jag kom hem från jobbet så möttes jag av två söner här hemma som satt och spelade FIFA11.. Men efter en stund så försvann Mathias för han skulle hem till sin mamma och käka och jag började med maten till Christofer och mig.. Idag blev det Rösti med kött och Chilibea.. Inte alls dumt och mätt blev jag

Imorgon är det fredag.. Och jag ska på liten tjänsteutflykt på dagen.. Kommer så långt som till Halmstad (vilken tur Malmö vann igår över HBK haha) men det är ju bara under dagen, men vi åker tidigt (07.00) och ja.. Det blir ju inte så mycket tid på kontoret imorgon men har ändå saker jag måste hinna med på kontoret innan vi sticker... Känns som tidig morgon imorgon och mina vanliga morgonrutiner hinns ju inte med, i alla fall inte alla, inte de viktigaste haha..

Nåja svamlandet har börjat komma känns det som haha.. Tror jag avslutar det här och nu, eller har jag mer att skriva om.. Hmmm tänka, tänka, tänka.. Hmm nä jag kommer nog inte på mer..
Måste väl snart hoppa i loppelådan och hoppas att jag drömmer vackra drömmar.. Synd man inte kan få bestämma lite mer om vad man ska få drömma om haha..

Nå säger som på dagis..

Slut för idag, tack för idag

Puss och Kramen

Spårlämningar
Skrivet av: Emma

Lyx du har som får skjuts till jobbet, och hann försova dig samtidigt! Inte alla som kan de

2011-09-23 @ 14:23:22
Här hittas jag: http://Emma-ask-Tindberg.blogspot.com
Skrivet av: Mathias

Det sa vi ALDRIG på dagis!

GÖR OM, GÖR RÄTT!

2011-09-23 @ 17:09:17
Här hittas jag: http://enstundmeedtias.blogg.se/

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0