Söndagen i korthet eller?

Jaha då var det söndag igen.. Och på ett sätt kan man ju säga att denna söndag började väldigt tidigt.. För kvart i 3 ungefär så blev jag inringd till jobbet för lite problem och där blev jag fast typ tills jag kom hem igen vid 5 tiden.. Tänker inte gå in så mycket på varför, men jag var där i alla fall.. När jag kom hem så hade jag problem att somna igen.. Men tänkte att något måste jag göra så jag satt uppe en timme cirka och dönade sedan in i bingen och somnade nog på fläcken.. Och vaknade sedan vid 10 tiden så någon timme blev det ju med sömn..

Vid 13-tiden typ somnade jag igen typ en halvtimme, så med tröttheten och huvudvärk hela dagen kan man egentligen säga att hela min söndag blev förstörd av nattarbetet..

Så idag har jag inte gjort så mycket precis.. Jag har tittat på Tv och där en hel del friidrott..
Käkat lite frulle och sedan lite middag som idag blev en fiskgratäng..

Lite roliga med när de ringde inatt var att telefonen var inne i vardagsrummet och när jag väl hörde den var det försent, och så stod det okänt nummer.. När jag ändå var uppe tänkte jag att då passar jag på att gå på toaletten.. Och givetvis så ringer de igen då hehe... Men gudskelov så lämnade de meddelande på svararen så jag kunde få reda på vad det var och vad som hänt och kunde komma iväg..
Idag skulle egentligen blivit sista dagen på hemlig ort, men min trötthet och huvudvärk har gjort att jag bestämt mig för att jag stannar en natt till.. Klagar väl inte egentligen..

Har precis varit iväg och handlat lite till frulle på jobb imorgon och passade samtidigt på att sätta ner tunnan för trädgårdsavfall, eftersom det tydligen är tömning imorgon..

Nä nu har jag nog inte mer att skriva i detta inlägg så jag lägger nog ner skrivandet, om inte för idag så i alla fall för detta inlägg..

Puss och Kramen..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0