Måndagens efterspel..

Eller vad jag nu menar med den överskriften haha...

Det var måndag igen och efter en del snoozande så var det dags att ramla ur sängen och göra sig i ordning.. Medan jag höll på som bäst ringde Christofer och berättade för mig att jag, om jag kunde, skulle försöka få tag i söndagens sydsvenskan (papperstidningen) för det stod om honom i referaten från div 4 fotbollen.. Så det frågade jag Anders när jag kom till jobb om han hade kvar och det trodde han.. Hittar han den så kanske jag skannar det och lägger in i bloggen imorgon hehe..

Väl på jobb så var det dags att få klart det sista med debiteringarna, så nu är de klara och iväg.. Eftermiddagen bestod av ett byggmöte så det finns inte så mycket att berätta mer om det haha..
Så vid 4-tiden stämplade jag ut och körde hem och väl hemma så öppnade jag lite post och kastade mig sen in i duschen och packade ner lite kläder och körde sedan till food court och köpte ChinaBox och körde sedan vidare till ytterligare en dag på hemlig ort haha..

Har sedan pysslat lite med photoshop och DVD-omslag och sitter nu och tittar på nyheterna.. Och på tal om nyheter så har idag beslutet om den avbrutna allsvenska matchen mellan Malmö FF och Djurgården... Den avbröts när Malmö ledde med 1-0 och det hade kastats in typ 6 bangers..
Och det lite väl överraskande beslutet från diciplinnämnden på Svenska FF var att radera Malmös mål, låta matchen spelas om, för det inte går att bevisa vem som kastat.. Hmmm undrar hur bangers kom in under tak på Djurgårdens läktare?? Djurgårdens forum på Svenska Fans pustar nu ut och skrattar åt Malmö för beslutet..
Börjar förstå ännu mer nu varför man står och skriker Svenska FF - Fotbollsmördare..
Kontentan är också att kan man bara få iväg en banger utan att någon märker något på en bortamatch när man ligger undan.. JA då har du ett omspel som ett brev på posten
Nä nu orkar jag inte skriva mer om det för då blir jag bara mer irriterad.

Och med det så har jag väl inte så mycket mer att skriva om egentligen.. Så det är väl bäst att avsluta detta inlägg för nu har jag lite annat jag tänkte jag skulle göra och pyssla med... Men skulle kunna tänka mig att..... *drömmer mig bort en kort stund* hehe

Saar såå
Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0