Lördagen so far... p.VII

Ja jag kan väl inte säga att så mycket har hänt egentligen..
Jag har vaknat.. (och nu tror alla att jag vaknade precis haha).. 

Jag har ätit frulle, jag har kollat på friidrotten lite, jag har haft lite middagslur, jag har klippt gräsmattan och nu håller jag på att laga lite lunch/middag..

Det blir lite kycklinggryta med ris hade jag tänkt... Snart färdigt..

Mathias skickade en bild på sitt rum med sin nya matta, och det verkar vara en magisk matta för att han har kommit upp ganska tidigt idag tydligen haha... Men hans rum ser i alla fall mysigt och cosy ut..
Christofer spelar match idag, tyvärr hade jag inte möjlighet att titta men han vet att jag håller tummen så den blir blå att det ska gå bra för honom

Ja det var väl allt så här långt på dagen och nu ska jag äta

Saar såå

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0