Lördagen borde vara en dag

Vad för en dag?

Jo en dag där man varit med om jättemycket och gjort en massa saker haha... Så stämmer det?

Nope haha...

Sov till runt 10-11 och drog mig då uppåt för att se till att få lite frukost, sedan så fick jag köra ett litet jobbmail och sedan började jag titta på tredje discen av Sons of Anarchy.. 

Har SMSat och HeyTellat lite med Mathias. Nu är jag inne på 4 och sista discen av 3 säsongen och vet inte ritkigt vad jag ska göra sen haha..

Sedan har det även varit lite funderande i soffan på både det ena och det andra haha, mest det ena haha..

Men nu har jag nog inte mycket mer att berätta för denna gången utan jag ska titta klart på avsnitten och samtidigt kanske drömma mig bort lite.. Inte mer att säga om det haha..

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0