Jaha, men skulle kanske...

Skulle man kanske försöka få ihop ett inlägg som är värt namnet??

Tja förvisso vet jag inte det förrän jag har skrivit klart här ju haha, men får väl göra ett försök.. Jag har ju varit ebarmligt dålig på att uppdatera den senaste tiden, men det är som jag har skrivit innan jag orkar inte starta upp datorn nä jag väl kommer hem från jobbet, fast egentligen en liten sanning med modifikation haha.. Jag hade ju datorn igång igår, men det var bara för att synka min nya ajfån4 ju, efter det blev det matlagning och sedan blev det inte mycket mer med datorn haha..

Dagarna flyter på med fullt ös på jobbet.. Har ju tänkte de här dagarna på saker som jag skulle ta upp i bloggen, både om saker på jobbet, MFFs match mot Trellehulla, domarskandalen där, klackens tystnad o s v, men ja, den ilska som jag hade då finns ju inte här nu och därför svårt att skriva om det pch det fanns ju mycket trevligt med den matchen också ju.. Omgivningen och sällskapet då haha.. (det var fotbollen jag menade då när det gäller ilskan haha)
Just nu möter älskade Malmö FF Halmstad BK på bortaplan och vid senaste kollen eller updaten jag fick från Mathias och från Christofer så leder Malmö med 3-0, och det är ju alltid trevligt haha.. Och Reniegie har ju fått gjort sitt första mål..

Idag då?? Tja idag så kom jag till jobb i vanlig tid efter att ha en tisdag där jag snoozade duktigt och inte kom till jobb förren halv nio... Och allt gick sin gilla gång fram till lunch.. Efter lunch fick jag satt igång ett möte där det gällde att välja färger och golv till vårt nya trafikrum. Tyvärr kunde jag bara starta mötet och vara med i ca 30 min sedan var jag tvungen att sticka iväg på ett möte på stora Stadshuset.. Fast det var ett ganska intressant möte och kan bli något lite större av.. Kul hehe
4-0

Efter jobb så var det hem där det lagades till en liten korv stroganoff med lite makaroner.. Inte alls så dumt faktiskt.. Tyvärr sedan så höll jag på att somna sittande och tänkte jag lägger mig ner i en kvart och blundar och sedan bli väckt av Christofer... Hmm gick inte så bra, men ja, Christofers väckning gick väl inte helt igenom dimmorna och jag sov vidare..
4-1
Men tillslut vaknade jag till liv när Christofer skickade om att det stod 2-0 till Malmö och jag hade missat en del HeyTell meddelande från Mathias...
5-1
Ja målen verkligen ramlar verkligen in här men nu är matchen slut så nu blir det inte fler mål idag.. Målgörare idag för Malmö blev:

29 min    M Renegie
40 min    J Hamad
53 min    J Durmaz
67 min    Halmstad
81 min    W Figueiredo
89 min    M Reniegie

Malmö hade ett 6-1 mål också men offside..

Nä ja vad ska jag nu skriva om haha...

Kanske ska fortsätta lite matcher i WordFeud?? haha.. Har nog inte mycket mer att skriva om för dagen... Imorgon är det jobb igen och på fredag är det också jobb haha men då tjänsteresa till Halmstad..
Trevligt med lite fieldtrip haha

Nä nu är det slut för idag och ska försöka komma tillbaka snart igen haha.. 

Ha det bra alla vänner

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0