En fredag som denna

Man kanske skulle försöka skriva ett inlägg idag, men å andra sidan så har ju inte så mycket av värde att skriva om idag.. Har varit i Halmstad hela dagen idag och det finns inte så mycket att skriva om här.. Bilresan gick bra och det brukar alltid vara bra när A och jag kör tillsammans. 

Men jag fick en mycket bra start på dagen i alla fall, även om den var väldigt tidig haha.. Nästan en av de bästa sorternas haha.. 'nough said haha..

Vissa saker blir ibland bara så bra tycker jag... Skulle kunna skriva mer om det men så blir det inte, det vet ni haha...

Men varit en givande dag och gratis mat.. Sånt uppskattas också ju haha..

Förresten som en liten kommentar till Mathias kommentar.. Vi sa så på MITT dagis haha..

Sen jag kom hem har jag käkat lite.. Det blev köttrester från igår men det funkade väldigt bra det också..
Sedan laddade jag DVD-spelaren med första discen av tredje säsongen av Sons of Anarchy.. I am in Heaven haha..

Fast å andra sidan så vet jag när dessa fyra discarna är, som det heter på skånska åtittade så är det ett år till typ till säsong 4 kommer ut.. Hur ska jag uthärda haha.. Får väl slita ut de andra tre säsongerna haha
Nä nu hade jag väl inte mer att skriva om idag så det är väl lika bra att kasta sig på soffan igen och fortsätta glo på S.O.A. Haha

Sköt om er.. Tänker på er.. Vissa mer än andra hehe..

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0