Dagens inlägg utan ägg..

Ja jag får försöka få ihop något vettigt.. Fast vettigt är kanske för mycket begärt men vi kan ju sikta in oss på ett inlägg som innehåller ord kanske??

Idag var det tidigt uppe och jag svingade de lurviga över sängkanten typ kvart i 6 och var på väg mot jobb 06.25
På väg till jobbet skulle jag köra (om)vägen till bageriet för att köpa lite kakor och frallor till frukosten på jobbet.. Eller ja kakorna var till eftermiddagen..

Har väl inte så mycket att skriva om dagen egentligen.. Händer inte så mycket på jobbet som är värt eller som jag kommer ihåg så här att nämna i ett inlägg.. Angelica skickade mig ett foto som hon ville jag skulle jobba lite på med photoshop.. Blev typ 8 olika varianter och jag hoppas att någon av dem faller henne i smaken hehe..

På tal om photoshop så kunde jag inte låta bli att göra ett foto idag efter ett SMS som jag fick av Mathias.. Det tänkte jag i alla fall lägga in här.. Sen om Christofer uppskattar det är väl en helt annan sak, men tror inte att han blir allt för arg på sin kära fader hehe (hoppas jag)


Nästan så man inte ser vilken som är orginalet och vilken som är kopian haha... 
Nä jag vet Christofer du ska inte bli fastighetsskötare, det heter ju fastighetstekniker, men jag ville ju bara göra det likt orginalet ju hehe..

Dagens middag blev inte mycket mer än kokt wienerkorv, kände inte för att äta något speciellt idag bara.. Men imorgon blir det nog en gryta om jag gissar mig själv rätt haha..

Dagens tragiska är ju flygolyckan i Ryssland där ett helt ishockeylag strök med och där var ju även den svenske målvakten Stefan Liv.. Endast 30 år gammal..

Just nu känns det lite kyligt här på hemlig ort och det blåser och regnar lite så där med jämna mellanrum. Hösten har kommit, men här har det tänts lite ljus för att få upp lite värme i huset.. Får väl se till att hålla värmen i natt gissar jag..

Sugen på att köpa kläder... Fast å andra sidan what the heck, det finns en hel del jag är sugen på om sanningen ska fram

Fan.. Samma känsla idag att jag har något jag vill skriva om här men kan inte få ut det ordentligt... Innan var det en sådan där lite småkul irriterande känsla men idag känns det absolut inte så utan bara störigt och jobbigt och inte bra inombords.. Nåja tugga och svälj..

Nä får väl avlsuta detta inlägg och fortsätta titta på Simpsons..

Saar såå..

Älskar er.. Ni vet vem ni är hehe..

Önskar du var här.. Fast du vet väl inte vem du är haha

Nä nu slutar jag haha börjar bli lite spacat nu

Puss och Kramen

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0