Blogguppdatering

Eller ja, kallade vad ni vill hehe..

Totalt ointresse av att blogga något nämnvärt just nu... Känslan av att vem är intresserad av att läsa om mig i alla fall.. Får väl se om det blir ett uppehåll och om det iså fall blir ett kort eller långt uppehåll. Man vet ju aldrig nu när blogg.se äntligen blivit klar med appen..

Som sagt inte speciellt många som är intresserade av att läsa om mig väl så jag tar en kortare eller längre paus, kanske med avbrott för korta inlägg eller så..
Äh jag vet inte... Det som händer det händer..

Saar såå..

Spårlämningar

Skriv några rader till mig här:

Jag heter eller kallar mig:
Kom ihåg mig?

E-post eller så där FrankieBoy kan nå dig om han vill: (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida skriv den adressen här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0